Het Duffelse bedrijf Airquality specialiseert zich al sinds meer dan 25 jaar in de installatie, het onderhoud en de herstellingen van airconditioning, warmtepompen, ventilatie en koeling.
In de lente van 2015 veranderde de naam Airquality naar de Airquality Group nv om ruimte te maken voor een nieuw merk, Proqitchen. Onder Proqitchen brengt Airquality Group nv al haar producten en diensten onder die specifiek gericht zijn de horeca-ondernemer.
Binnen deze nieuwe groepsstructuur kregen Airquality en Proqitchen een evenwaardige plaats. Airquality en Proqitchen zijn sindsdien twee onderliggende merken met elk een eigen focus. Deze positioneren wordt veruiterlijkt door de nieuwe logo’s en huisstijl, en de nieuwe websites.
Nieuwe huisstijl en website
De opdeling van het dienstenaanbod ging gepaard met een vernieuwde huisstijl.
“In de lijn van ons aanbod wilden we ook helderder communiceren. Een nieuwe site voor het horeca-aanbod drong zich op” zo zegt ons Patrick Gepts, Gedelegeerd Bestuurder.
Verschillende focus, zelfde dienstverlening
Terwijl Airquality zich met airconditioning, warmtepompen en ventilatie richt op particulieren en professionals – waaronder horeca -, focust Proqitchen zich op horecazaken en voedingswinkels met koel- en vriesinfrastructuur en professionele horecatoestellen. Beide merken blinken uit op vlak van onderhoud en snelle herstellingen.
Reacties zijn gesloten.