In tijden van nood leert u als horecaondernemer op welke leveranciers u kunt vertrouwen. Wanneer technische pannes toch onverwacht toeslaan, bewijst Proqitchen zijn grote meerwaarde.
We wensen het u allerminst toe, maar volgende voorbeelden zijn niet uit de lucht gegrepen. U staat als chef-kok voor een drukke vrijdagavond en uw vriescel begeeft het. Uw cocktailbar zit zaterdagavond barstensvol en de ijsmachines laat het ineens afweten. Als traiteur hebt u een groot feest op zondag en uw koelkast haalt de dag voordien de beoogde temperatuurszone niet.
Eén telefoontje én onze vakmensen snellen u meteen ter hulp: 7 dagen op 7, 24 uur op 24. Uiteraard geldt deze supersnelle herstelservice alleen voor onze bestaande klanten. We zetten onze diensten graag voor u op een rijtje.
Vanuit onze diepgaande kennis van horecatoestellen, analyseren wij grondig uw behoeftes en geven wij gericht productadvies.
De juiste keuze van toestellen met de vereiste koel- of verwarmingscapaciteit is van levensbelang voor het rendement van uw horecazaak. Allereerst bepaalt dit het dagelijks comfort en de efficiëntie van uw keukenteam. Bovendien hangen de kwaliteit van uw producten en de voedselveiligheid er rechtstreeks vanaf.
Stap voor stap bekijken we welk model en welke functionaliteiten voor u gepast zijn. Wij nemen alle calculaties en het vereiste studiewerk op ons. Wanneer u kiest voor Proqitchen kiest u alleszins voor professionele kwaliteit.
Wij beschikken over een eigen technische dienst met gecertificeerde en gediplomeerde vakmensen die volledig vertrouwd zijn met de merken en keukentoestellen die we aanbieden.
Wij zorgen voor een perfecte montage en gebruiksklare afstelling. Zo is het toestel helemaal gereed voor een correct gebruik en staat niets nog een vliegende start van uw horecazaak in de weg.
Horecatoestellen worden onvermijdelijk intensief gebruikt. Het lange leven van een toestel – zeker wanneer we spreken over koel- en vriestemperatuur – zit in een correct en frequent onderhoud.
Uiteraard kunt u ook hiervoor rekenen op de technische dienst van Proqitchen. Onze onderhoudsploeg bestaat uit gediplomeerde koeltechnici.
Vanuit onze productkennis stellen wij na de installatie een individueel onderhoudsplan met bijhorend onderhoudscontract aan u voor. Zo houden we uw toestellen in optimale conditie voor een jarenlang zorgeloos gebruik. Verlengde garanties behoren met een onderhoudscontract tot de mogelijkheden.
Zelfs bij de allerbeste toestellen met een optimaal onderhoud kan het al eens een keertje fout gaan. Onfeilbare techniek bestaat nu eenmaal niet.
Als klant van Proqitchen kan u evenwel op twee oren slapen. Onze vakmensen staan 7 dagen op 7, 24 uur op 24 voor u klaar bij technische pannes. Op de momenten dat alles dreigt mis te lopen, neemt u de telefoon en brengen wij redding.
Wij zorgen er voor dat uw onmisbare toestellen zo snel mogelijk opnieuw functioneren en dat de voedselveiligheid én de kwaliteit van uw producten op elk moment gegarandeerd blijven.
Om energiezuiniger en praktischer te werken heeft AB gekozen om verschillende kleine diepvriezen te vervangen door één grote vriescel.
"De Lunchbox is een broodjeszaak in Duffel. Naast onze vers belegde broodjes bieden wij ook frietjes met de bijhorende snacks aan. Ook voor slaatjes, verse dagsoep, croques, spaghetti en lasagne kunnen onze klanten bij ons terecht. Om de beste frietjes en snacks te kunnen bakken hebben we bij Proquitchen een HennyPenny-frieteuse gekocht. Daar zijn we heel tevreden van. Evenals van de service die Proquitchen ons biedt. Ze hebben ons echt goed begeleid met de opstart van de friteuse."
Tom Cuddy – zaakvoerder De Lunchbox
ProQitchen
AirQuality Group (NV)
A. Stocletlaan 206
B-2570 Duffel
+32 (0)15 29 35 35
info@proqitchen.be
BE 0437.656.377